Höst, höst och åter höst!

Om det inte vore för att det regnade och blåste så mycket här i Skåne på hösten så hade jag älskat hösten!
Det är så himla vackert med alla färgerna på träd & buskar och när dimman rullar in, då blir det helt fantastiskt. Var höst försöker jag ta fina bilder på djuren bland alla färger och nästan var år misslyckas jag. Idag var det dags igen, trots att jag är sjuk.

Ammo & jag tog en sväng till stadsparken, eftersom den unge herrn har myror i brallan nu när jag är sjuk och inte orkar hitta på så mycket. På vägen gick vi förbi baksidan av arenan där de för dagen spelade fotbollsmatch, vilket såg fantastiskt kul ut enligt Ammo.

I parken var det ovanligt mycket folk med tanke på det trista vädret & dessutom är det förbjudet att ha hundar lösa där, så lillen fick för ovanlighetens skull vara kopplad en hel promenad – lite trist sa han men vi kollade lite på ankor och gäss så det var rätt okej ändå.
Tog några fotopauser och jag fick avstyra Ammos planer på att leka med en gås innan vi gick till Mammut för att köpa hundmat och lite ”lördagsgodis” (hundben).

Plex fick tyvärr stanna hemma, då det small i området så vi kom inte längre än utanför porten innan han ville in igen. :/

DSC_0193red DSC_0194red DSC_0203red DSC_0208red

Kommentera

