Sol på St Hans backar!

DSC_0351red

Idag lockade jag med mig Thea & Malte ut på backarna för att gå på promenad i lite nya miljöer och för att låta Ammo springa lite i backar,  eftersom det är så platt här nere. Ammo skötte sig ovanligt bra både på promenad och på bussen till och från parken.
DSC_0353red

Vi hade trevligt i alla fall och borde nog göra om det igen.

Försökte även ta några uppställningsbilder men jag kan ju konstatera att det är tur att jag inte är intresserad av utställning, för jag är verkligen värdelös på att ställa hund. Nåja, man kan inte vara bra på allt 😉
DSC_0387redDSC_0368redDSC_0392redDSC_0415redVi passade även på att träna lite lydnad, vilket gick sådär men det var väldigt roligt. Ammo är alltid en fröjd att träna med hur det än går 🙂

 

2 reaktioner på ”Sol på St Hans backar!

Kommentera

