IDAG ÄR DET AMMO’S FÖDELSEDAG!

HIPP HIPP HURRA HURRA HURRA!

Ammo fyller alltså 1 idag, vilket är helt fantastiskt! Frågan är ju bara var all tid har tagit vägen? Det känns som det var nyss jag följde Karin & Camilla på fb för uppdateringar om valpningen. Allt för att vara säker på att det skulle bli en liten svart hane till mig, och det blev det ju som tur var!
Jag kan typ inte förstå att min 30kg klump har varit så himla liten:

984310_1048468908498220_5492494306221637110_n
Foto: Camilla Dahlgren (Kennel Cape Secure)
11174878_1056921314319646_2309907877597683328_n
Foto: Camilla Dahlgren (Kennel Cape Secure)

Vi har firat födelsedagen med att åka till brukshundsklubben tillsammans med Lina & Alice.
Ammo var först väldigt vild, men det gick över efter att han fått göra sig av med lite överskottsenergi och vissa saker gick bättre än på länge. Superkul! Soligt hade vi det med!

Jag måste även tillägga att jag är så himla imponerad över skillnaderna i Alice, som plötsligt bara tar för sig på plan och verkligen vill jobba med sin matte Lina. Verkligen häftigt att se! Är dessutom första gången jag har sett henne kampa med något tror jag.
Här kommer en liten bildbomb från dagens träning, eftersom man fyller ju bara år 1 gång om året! (Klicka på bilden om du vill se den i större format!)

 

Vi avslutade träningen med att försöka köra dubbel fotgående, vilket har funkat inomhus – men idag tyckte Alice att jag hade för tråkigt godis 😉 Nåja, man kan ju inte lyckas var gång!

Ammo har så klart fått lite presenter med, några av dem fick han själv välja ut inne på Satchmos!

födelsedag

2 reaktioner på ”IDAG ÄR DET AMMO’S FÖDELSEDAG!

Kommentera

