Träningsfilm och lite shopping!

Idag var det ganska varmt ute, trots att solen inte sken så jag beslutade mig för att träna lite på fotbollsplanerna här vid oss. Jag passade även på att testa den nya selen (en Zero DC Shorter) som jag är väldigt nöjd med. Den är ffa VÄLDIGT snygg om jag får säga det själv 🙂
Har funderat ett tag på att beställa en, men när jag såg denna färgen så var det ju inget snack om saken! Lite patriotisk får man väl vara när Ammo’s pappa ska tävla dobermann VM i år igen?
Den är än så länge lite för stor, men går att använda oavsett – och jag räknar med att han kommer växa i den i takt med att han breddar sig.

PicMonkey Collage

Trots regn så valde jag även att testa att filma med systemkameran. Det blev kanske inte fantastiskt bra men ändå betydligt bättre än att filma med mobilen. Regnet gjorde dock att det blev lite suddigt men då vet jag det tills nästa gång.
Tränade skall för andra gången, det är alltså därför jag peppar honom så mycket i skallet 🙂

Avslutar med några printscreens från filmen från skallet, man kan ju inte klaga på att han inte tar i iaf 😉

5 reaktioner på ”Träningsfilm och lite shopping!

  1. Halloj
    Kommer det lite uppdatering från medlemsdagen 10/4?
    Hade varit skoj att höra och se hur ni hade det😊
    Mvh Johanna

    Gilla

Kommentera

