Vårbilder!

Tog med mig systemkameran ut idag när Ammo & jag var i fårhagen och njöt av solen. Det är alltså inga seriösa bilder – utan bara ett par stycken som visar hur skönt vi hade det 🙂
Här kommer alltså en bildbomb:

5 reaktioner på ”Vårbilder!

      • Det är underbart med sol och värme…synd att det lyser med sin frånvaro just nu. Har varit i spårskogen mellan 16-21 ikväll och det var svinkallt och snöade t.o.m!!😁🌧🌨
        Jag har en 8 årig dobbis pojke från Spanien. Vi har nog setts i Degebega, men vi var bara där som publik…☺️
        Ha det gott!

        Liked by 1 person

      • Jaa, det var fint i fm här, men sen när jag stack hem från jobbet på kvällen var det iskallt regn ute. Värdelöst!
        Aha! Då är jag med 🙂 Hoppas vi ses den 13-14 Augusti med om inte annat!

        Gilla

  1. Ja jisses vilket väder idag med!! Var på lydnadskurs med min andra hund ikväll och det öste ner snöblask🌨
    Då undrar man lite över ens val i livet☺️ Men när man väl kom igång så var det helt ok ändå…
    Ja jag hoppas att jag kan komma till Degeberga, det är en mysig tillställning👍😊

    Gilla

Kommentera

