Vi vann ett paket!

För ett litet tag sedan var jag och Ammo med i en instagramtävling hos Numinous Aussies, där vi hade turen att vinna ett majpaket från djurpaketet.se, vilket blev som en sen födelsedagspresent till Ammo (och en perfekt till mig som fyllde år igår).
Jag är en sådan där person som ÄLSKAR paket – oavsett om jag vet vad det är eller inte, så när mailet kom att jag hade ett paket att hämta ut så var jag ju tvungen att gå och hämta ut det direkt!

Även Ammo älskar paket, framförallt när han förstår att det är saker till honom!

bild 1
Eh, ska vi öppna det snart eller matte?
bild 2
Skynda dig då?!

Paketet innehöll en repknuta med ”armar med pip i” från Rogz. Jätterolig sa Ammo som sedan kvalitetstestade den en stund efter att ha fått den.
Vi fick även lite olika sorters gottis, råhudsben, ankgodis och tugg från Majstor som verkade gott. Vi fick även Energy Boosters från Majstor och citatet från S var ”det behöver han INTE” 😉 Vi får testa dem efter en ordentlig träning tror jag!
Slutligen fick vi en fästingplockare vilken kan vara bra nu under sommarhalvåret även om jag hoppas jag slipper använda den.

Bild 3
Äntligen är allt mitt!

(Ammo var även nöjd att få lufta sina öron en stund innan jag tejpade dem igen. Jag tror dock snart såret på örsnibben är läkt och han slipper se ut som en påskkärring 😉 )

Kommentera

