Themesong?!

Är det bara jag som har vissa låtar som jag bara känner att ”Det här, det är min och Ammos låt  (alternativt bara Ammos låt)” och att man blir sjukt peppad av att höra dem?
Jag har det i alla fall – och en av dem är Fort Minor – Remember the name (feat. Styles of Beyond)

Jag ÄLSKAR den låten och var gång jag hör den så tänker jag på när jag tränar fartfyllda grejer med Ammo 🙂
Det är överlag rock & metallåtar som får mig träningspepp – trots att jag lyssnar på mycket annat till vardags med. Det är t.ex band som Sabaton (Resist and Bite , Carolus Rex mfl.) som funkar bäst som thememusik.
Vad har ni för låtar som themesongs?

Ammo

”This is ten percent luck, twenty percent skill
Fifteen percent concentrated power of will
Five percent pleasure, fifty percent pain
And a hundred percent reason to remember the name!”

4 reaktioner på ”Themesong?!

Kommentera

