Hösten är här!

Bloggen har tyvärr stått stilla ett tag, eftersom jag har haft så mycket att göra med körkort och jobb- så jag tänkte det var dags att uppdatera!
Ammo och jag har så klart fortsatt träna och hitta på saker. Vi har även hunnit ställa ut en gång, och Ammo skramlade ihop ett VG på vår rasspecial i Degeberga. Han skötte sig fint och var en vinnare i mina ögon iaf! Kritiken han fick var riktigt bra med, och jag är fullt medveten om att han inte är en utställningshund.

DSC_0100red
Ammo & Eileene i Degeberga.

Vi har även hunnit upp en sväng till Camilla där vi bodde i tält (Ammo var duktig där med även om han hellre sov nära Eileene än mig  😉 ), tränade hund och snackade massa skit. Helt fantastiskt med andra ord, och jag fick flera bra träningstips!

20160806_211623
Fick även valpmysa hos Camilla ❤

 

Vi har även börjat på en forsättningskurs i lydnad på brukshundsklubben, som pågår varannan vecka. Vi är få i gruppen och jag känner verkligen att det är precis den träningspeppen jag behöver! Nu känner jag mig på banan igen med träningen och är taggad för nästa år! 😀

 

Kommentera

