Hejdå 2016 – Hej 2017!

Nu har ännu ett år rullat förbi, jag tycker det går så sjukt snabbt numera. Ammo klarade av nyår lika bra som förra året, inte för att jag är förvånad men ändå!
I år firade dock jag och Ammo på olika orter, och det var första gången på ett par år som jag kunde dansa in det nya året. Förut så vågade jag inte lämna bort Plex med tanke på den ångest som nyår innebar för honom och förra året var det Ammos första nyår – och då ville jag givetvis inte lämna bort honom. (Eller jo, lite ville jag det – eftersom jag var rädd att jag skulle skapa en rädsla hos honom efter paniken med Plex.) I år fick Ammo fira med J och hennes dotter M. De två är riktiga partners in crime, och vi längtar tills det blir snö så Ammo kan få dra M i pulka 😀

Vi har lite mål inför 2017:

  • Ev. Röntga om Ammo.
  • Kolla på möjligheten att göra MT
  • satsa på skyddet
  • komma ut och tävla

Jag hoppas vi ska få ordning på allt det under året, men känner jag mig själv rätt så är risken att vi inte gör det.

nyar

Kommentera

